Broj projekta: 2023-1-HR01-KA122-VET-000147936
Trajanje projekta: 1. rujna 2023. – 31. kolovoza 2024.
Vrijednost projekta: 73 284,00 €
Partneri: HTL Wolfsberg, Austrija, i Euromind Portugal, Portugal
U školskoj godini 2023./2024. organizirali smo mobilnosti za 31 učenika u Austriju i Portugal. Škola je htjela da učenici dobiju priliku za inozemnu praksu u objektima kakvi nam nisu dostupni u gradu te dodatnu obuku u upravljanju alatima i tehnologijom koja nam nije dostupna, a kako bi se ostvarili ciljevi: upoznavanje s novom opremom i tehnologijama u struci, upoznavanje s drugačijom organizacijom rada, kroz obavljanje stručne prakse u tvrtkama/radionicama, upoznavanje s kulturnim i povijesnim nasljeđem zemlje-domaćina, unaprjeđenje socijalnih i komunikacijskih vještina, poticanje razvoja i usavršavanje transverzalnih vještina: kritičkog promišljanja, preuzimanja inicijative, rješavanja problema i sudjelovanja u timskom radu, te popularizacija tehničkih i ugostiteljskih zanimanja.
Na mobilnosti u Wolfsbergu u Austriji sudjelovalo je 11 učenika trećeg i četvrtog razreda smjera Tehničar za računalstvo. Od 19.02. do 01.03.2024. oni su sudjelovali na obuci u partnerskoj školi HTL Wolfsberg o VR/AR tehnologiji, robotici, razvoju i testiranju aplikacija. Na mobilnosti u Setubalu u Portugalu sudjelovalo je 13 učenika smjera Hotelijersko-turistički tehničar, 3 Kuhar, 2 Konobar i 2 Elektroničar-mehaničar. Oni su od 19.02. do 01.03.2024. odradili praksu na recepciji hotela, u turističkim agencijama, u kuhinji i sali restorana, te nautičkom servisu, a partner za organizaciju ove mobilnosti je Euromind Portugal. Obje su grupe unaprijedile stručna znanja i kompetencije; kroz praktični rad upoznale nove materijale, alate, tehnologiju, naučili zakonsku regulativu, kako za pojedinu struku tako i zaštitu na radu; upoznali se s radnom disciplinom; upoznali se s kvalitetom rada te organizacijom naukovanja u inozemnim poduzećima/ustanovama; razvijali pozitivan odnos prema radu i struci; ojačavali samopouzdanje te osobni razvoj; osvijestili važnost cjeloživotnog obrazovanja; razvili jezične, komunikacijske i kulturološke kompetencije. Za školu važan rezultat je bolja prepoznatljivost u široj lokalnoj zajednici kod poslodavaca, roditelja te budućih učenika.