Svaka zemlja je lijepa. I zaista imamo još mnogo toga za otkriti, postoji mnogo nevjerojatnih mjesta diljem svijeta. Dakle, to je bio razlog za stvaranje ovog projekta. Naš cilj je povećati kulturnu kompetenciju i kombinirati je s poboljšanjem digitalnih vještina i engleskog jezika. Učenici će predstaviti najpopularnija i najpoznatija mjesta iz svojih zemalja koristeći digitalne alate.
Members: 13 europskih zemalja
Sudionici: Czechia, Greece, Italy, Belgium, Romania, France, Poland, North Macedonia, Croatia
Dobni raspon: 12-15
Predmeti:
- Strani jezici
- Povijest, kultura i umjetnost
- Informatika/IKT
Sručni predmeti
- Pedagogija
Ključne kompetencije i međupredmetne teme:
- Kulturna svijest i izražavanje
- Digitalne kompetencije
- Osobni i socijalni razvoj
- Učiti kako učiti
Trajanje projekta: Cijela školska 2024./2025.

Primjer dobre prakse – projekt My country is my treasure!
U okviru međunarodnog eTwinning projekta My country is my treasure!, učenici su sudjelovali u nizu suradničkih i istraživačkih aktivnosti s ciljem promicanja kulturne baštine i jačanja digitalnih kompetencija.
Aktivnosti učenika:
- Istraživanje kulturne baštine
Učenici su istraživali kulturne, povijesne i prirodne posebnosti svoje zemlje koristeći pouzdane izvore i digitalne alate. - Izrada digitalnih sadržaja
Na temelju prikupljenih informacija izrađeni su digitalni posteri, interaktivne prezentacije i videozapisi na engleskom jeziku, pomoću alata poput Canve, PowerPointa i drugih kreativnih platformi. - On line sastanci i druženja
Sastajali smo se više puta i surađivali na određenoj temi, igrali kvizove i dijelili iskustva. - Kviz znanja
Za provjeru znanja među sudionicima, učenici su osmislili i proveli online kvizove putem alata kao što su Kahoot, Quizizz ili Google Forms. Kvizovi su obuhvaćali pitanja o znamenitostima, običajima i simbolima zemalja sudionica. - Suradnja na kolaborativnim pločama
Učenici su u stvarnom vremenu surađivali s vršnjacima iz partnerskih škola putem kolaborativnih alata kao što su Padlet, Jamboard, gdje su dijelili sadržaje (prezentacije, logotipe, slike), postavljali komentare, ideje i vizualne materijale. - Prezentacija i diseminacija
Rezultati rada predstavljeni su putem virtualnih izložbi i objavljeni na eTwinning platformi te na mrežnim stranicama škole.
Ishodi:
- Povećana digitalna pismenost i suradničke vještine.
- Bolje razumijevanje i vrednovanje vlastite kulturne baštine.
- Aktivno sudjelovanje u međunarodnoj komunikaciji i timskom radu.
Slike:



