My country is my treasure!

Svaka zemlja je lijepa. I zaista imamo još mnogo toga za otkriti, postoji mnogo nevjerojatnih mjesta diljem svijeta. Dakle, to je bio razlog za stvaranje ovog projekta. Naš cilj je povećati kulturnu kompetenciju i kombinirati je s poboljšanjem digitalnih vještina i engleskog jezika. Učenici će predstaviti najpopularnija i najpoznatija mjesta iz svojih zemalja koristeći digitalne alate.

Members: 13 europskih zemalja

Sudionici: Czechia, Greece, Italy, Belgium, Romania, France, Poland, North Macedonia, Croatia

Dobni raspon: 12-15

Predmeti:

  • Strani jezici
  • Povijest, kultura i umjetnost
  • Informatika/IKT

Sručni predmeti

  • Pedagogija

Ključne kompetencije i međupredmetne teme:

  • Kulturna svijest i izražavanje
  • Digitalne kompetencije
  • Osobni i socijalni razvoj
  • Učiti kako učiti

Trajanje projekta: Cijela školska 2024./2025.


Primjer dobre prakse – projekt My country is my treasure!

U okviru međunarodnog eTwinning projekta My country is my treasure!, učenici su sudjelovali u nizu suradničkih i istraživačkih aktivnosti s ciljem promicanja kulturne baštine i jačanja digitalnih kompetencija.

Aktivnosti učenika:

  • Istraživanje kulturne baštine
    Učenici su istraživali kulturne, povijesne i prirodne posebnosti svoje zemlje koristeći pouzdane izvore i digitalne alate.
  • Izrada digitalnih sadržaja
    Na temelju prikupljenih informacija izrađeni su digitalni posteri, interaktivne prezentacije i videozapisi na engleskom jeziku, pomoću alata poput Canve, PowerPointa i drugih kreativnih platformi.
  • On line sastanci i druženja
    Sastajali smo se više puta i surađivali na određenoj temi, igrali kvizove i dijelili iskustva.
  • Kviz znanja
    Za provjeru znanja među sudionicima, učenici su osmislili i proveli online kvizove putem alata kao što su Kahoot, Quizizz ili Google Forms. Kvizovi su obuhvaćali pitanja o znamenitostima, običajima i simbolima zemalja sudionica.
  • Suradnja na kolaborativnim pločama
    Učenici su u stvarnom vremenu surađivali s vršnjacima iz partnerskih škola putem kolaborativnih alata kao što su Padlet, Jamboard, gdje su dijelili sadržaje (prezentacije, logotipe, slike), postavljali komentare, ideje i vizualne materijale.
  • Prezentacija i diseminacija
    Rezultati rada predstavljeni su putem virtualnih izložbi i objavljeni na eTwinning platformi te na mrežnim stranicama škole.

Ishodi:

  • Povećana digitalna pismenost i suradničke vještine.
  • Bolje razumijevanje i vrednovanje vlastite kulturne baštine.
  • Aktivno sudjelovanje u međunarodnoj komunikaciji i timskom radu.

Slike:

Skills

Posted on

7. svibnja 2024.

Skip to content