Naziv projekta:
My country is my treasure ID: 153050

Kratki opis projekta:
Svaka zemlja je lijepa i krije mnoga nevjerojatna mjesta koja vrijedi otkriti. Upravo je ta ideja potaknula stvaranje ovog projekta. Cilj je povećati kulturnu kompetenciju učenika te je povezati s razvojem digitalnih vještina i znanja engleskog jezika. Učenici će, koristeći različite digitalne alate, predstaviti najpoznatija i najzanimljivija mjesta iz svojih zemalja.
Zemlje sudionice:
Projekt okuplja 13 europskih zemalja, među kojima su:
- Češka
- Turska
- Rumunjska
- Belgija
- Rumunjska
- Bugarska
- Poljska
- Sjeverna Makedonija
- Hrvatska
Dobna skupina:
Učenici u dobi od 12 do 15 godina
Nastavni predmeti uključeni u projekt:
- Strani jezici
- Povijest, kultura i umjetnost
- Informatika / IKT
- Stručni predmeti (ovisno o zemlji/školi)
- Pedagogija
Ključne kompetencije i međupredmetne teme:
- Kulturna svijest i izražavanje
- Digitalne kompetencije
- Osobni i socijalni razvoj
- Učiti kako učiti
Trajanje projekta:
Cijela školska godina 2024./2025.
PRIMJER DOBRE PRAKSE: Aktivnosti i rezultati učenika kroz projekt “My Country, My Treasure”
Link: https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/my-country-my-treasure-2
Cilj ovog projekta bio je potaknuti učenike na istraživanje i prezentaciju kulturne baštine svoje zemlje, kao i upoznavanje s kulturnim bogatstvom drugih nacija. Tijekom projekta, učenici su:
- izrađivali videozapise, digitalne igre i kvizove koristeći alate poput Genially,
- sudjelovali u likovnim natjecanjima i kreirali virtualnu izložbu “Winter Exhibition”,
- zajednički izrađivali e-knjige poput “Romantic Couples From Fairy Tales and Cartoons” i “Love Legends from My Country”,
- koristili kolaborativne ploče za dijeljenje ideja i materijala,
- izrađivali prezentacije i multimedijske sadržaje u Canvi kako bi predstavili svoju zemlju,
- izrađivali kvizove znanja i upitnike za evaluaciju stečenih znanja,
- obilježavali Dan sigurnijeg interneta kroz različite aktivnosti vezane uz sigurnost na mreži.
Projekt je trajao od listopada do svibnja.
Tijekom trajanja projekta, učenici su aktivno sudjelovali u online sastancima s vršnjacima iz drugih zemalja, izrađivali i dijelili digitalne sadržaje, koristili kolaborativne alate, izrađivali multimedijske materijale te razvijali kvizove i upitnike za evaluaciju znanja. Također, poseban naglasak stavljen je na sigurnost na internetu kroz obilježavanje Dana sigurnijeg interneta.
Ovi projekti pružili su učenicima priliku za razvoj ključnih kompetencija 21. stoljeća, uključujući digitalnu pismenost, kritičko razmišljanje i međukulturnu komunikaciju.



